www.sofiiv-rn.dp.gov.ua
ГОЛОВНА СТОРІНКА МАПА САЙТУ ДОПОМОГА Середа, 24 квітня 2024 року
Що нового на сайті ?

Архів публікацій
Софіївський район >> Новини
Управління юстиції в Софіївському районі інформує
Версія для друку Написати листа
З 01.01.2016 р. набрали чинність Закон України від 26 листопада 2015 року №834-VIII «Про внесення змін до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» та деяких інших законодачих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», Закон України від 26 листопада 2016 року №835-VIII «Про внесення змін до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців» та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань».

Відповідно до цих законів змінюється та збільшується коло суб’єктів, які мають право проводити державну реєстрацію. Органи державної реєстрації, утворені Міністерством юстиції України (тобто територіальні управління юстиції) припиняють надання послуг у сфері державної реєстрації речових прав та реєстрації бізнесу не пізніше 30 квітня 2016 року. Повноваження з проведення держаної реєстрації передаються органами Міністерства юстиції України до виконавчих органів сільських, селищних, міських, районних державних адміністрацій. Крім того, державну реєстрацію тепер мають право проводити нотаріуси як державні так і приватні.






Законодавчі зміни у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно

З 01.01.2016 р. набрали чинність Закон України від 26 листопада 2015 року №834-VIII «Про внесення змін до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» та деяких інших законодачих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», Закон України від 26 листопада 2016 року №835-VIII «Про внесення змін до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців» та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань».
Відповідно до цих законів змінюється та збільшується коло суб’єктів, які мають право проводити державну реєстрацію. Органи державної реєстрації, утворені Міністерством юстиції України (тобто територіальні управління юстиції) припиняють надання послуг у сфері державної реєстрації речових прав та реєстрації бізнесу не пізніше 30 квітня 2016 року. Повноваження з проведення держаної реєстрації передаються органами Міністерства юстиції України до виконавчих органів сільських, селищних, міських, районних державних адміністрацій. Крім того, державну реєстрацію тепер мають право проводити нотаріуси як державні так і приватні.
Надання послуг з державної реєстрації виконавчими органами сільських, селищних рад можливо за умови виконання наступних заходів:
    - Прийняття на сесії відповідної ради рішення про надання послуг з державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та бізнесу;
    - Затвердження структури та штатного розпису, якими передбачено посади державних реєстраторів;
    - Укладення договорів з технічними адмінітраторами реєстрів – ДП «Національні інформаційні системи», та ДП «Інформаційно-ресурсний центр», які є у вільному доступі за посиланням http://nais.gov.ua/contract та http://irc.gov.ua/ua/edr_users_cnap, та отримати для державних реєстраторів ідентифікатори доступу до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

Серед основних змін у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно слід відмітити наступні:

Запроваджено принцип екстериторіальності – державна реєстрація права власності та інших речових прав проводиться будь-яким державним реєстратором незалежно від місцезнаходження нерухомого майна в межах області. Державна реєстрація права власності та інших речових прав, що проводиться нотаріусами, проводиться незалежно від місцезнаходження нерухомого майна.

З 01.01.2016 року вже не видаються Свідоцтва про право власності та Витяги з державного реєстру речових прав на нерухоме майно. Підтвердженням проведення державної реєстрації тепер є рішення реєстратора про реєстрацію права власності на об’єкт нерухомого майна, яке буде формуватися в електронному вигляді і доступ до якого буде здійснюватися заявником нерухомості через веб-портал Міністерства юстиції України. За бажанням заявника, рішення реєстратора може бути надано у паперовій формі шляхом його друку за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру прав на аркушах паперу форматом А4 без використання спеціальних бланків, проставлення підпису та печатки державного реєстратора.

Змінено ставки адміністративного збору за проведення державної реєстрації прав, внесення змін до записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та надання інформації із зазначеного реєстру:
· за держану реєстрацію права власності на нерухоме майно ставка адміністративного збору становить 140,00 грн. за термін, що не перевищує 5 робочих днів; 1380,00 грн. – протягом 2 робочих днів; 2760,00 грн.- протягом 24 годин; 6890 ,00 грн. – протягом 2 годин.
· за державну реєстрацію речових прав, похідних від права власності ставка адміністративного збору становить 70,00 грн. за термін, що не перевищує 5 робочих днів; 690,00 грн. – протягом 2 робочих днів; 1380,00 грн.- протягом 24 годин; 3450,00 грн. – протягом 2 годин.
· за державну реєстрацію обтяжень ставка адміністративного збору становить 70,00 грн. за термін, що не перевищує 24 години; 690,00 грн. – протягом 2 годин.
· за внесення змін до записів Державного реєстру прав, в тому числі виправлення технічної помилки, допущеної з вини заявника ставка адміністративного збору становить 60,00 грн.
· за надання інформації у паперовій формі – 35,00 грн.; за надання інформації в електронній формі – 17,00 грн.

Відповідно до Закону України від 26 листопада 2015 року №836-VIII «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України щодо зарахування окремих адміністративних зборів» відповідно до якого адміністративний збір за проведення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, адміністративний збір за проведення державної реєстрації бізнесу, що здійснюється виконавчими органами сільських, селищних, міських рад, районними державними адміністраціями, зараховується до місцевих бюджетів за місцем надання послуг у 100% розмірі.
Версія для друку Написати листа

Про цей сайт | Запитання | Адміністратор