Версія для друку
Написати листа
Про пропаганду, фейкові публікації, медійну агресію говорили на тренінгу з медіаграмотності. Відрізняти маніпуляції в соцмережах, Інтернеті, газетах та на телебаченні вчилися два десятки представників громадських організацій Дніпропетровщини. Триденний тренінг був організований за підтримки облдержадміністрації.
«Мета – навчити людей критично сприймати інформацію та вільно орієнтуватися в сучасному медіапросторі. Ми невипадково обрали для цього представників громадських організацій. Ці люди – лідери, до їхніх думок дослухаються. Вони можуть донести отримані знання іншим», – звернула увагу тренер Ольга Славіна.
Кожного дня – нова тема. Аудиторія дізнавалася про стандарти журналістики, як виявити пропаганду та як убезпечити себе від неї.
Серед тих, хто покращував свою медіаграмотність, – Олег Черненко. Він очолює обласне громадське формування «Самооборона Майдану». Обіцяє, що після тренінгу буде змінювати свою звичку споживати інформацію. Те ж накаже друзям та знайомим. «Перш ніж приймати новину за чисту монету, треба проаналізувати наведені факти. Слід читати різні джерела, тоді й докопатися до істини легше», – певен він.
Отримані знання не будуть зайвими й для Віктора Романенка, голови ГО «Майдан Січеслав-Дніпро». Чоловік довідався, що виявити пропаганду просто. «Вона активує емоції, зачіпає потреби та цінності, спрощує інформацію, атакує опонентів», – називає фейкові маркери громадський активіст.
Одна з умов тренінгу – зворотній зв’язок. Його очікуватимуть від громадськості. Через певний час активісти мають розповісти, як вони реалізують на практиці набуті знання та систематизують досвід.
Подобні тренінги проходять у всіх регіонах України. У Дніпропетровській області навчання громадськості організувала облдержадміністрація.
Відрізняти маніпуляції в соцмережах, Інтернеті, газетах та на телебаченні вчилися два
десятки представників громадських організацій Дніпропетровщини.
Мета – навчити людей критично сприймати інформацію та вільно орієнтуватися в сучасному медіапросторі.
Ольга Славіна: "Громадські активісти – лідери, до їхніх думок дослухаються.
Вони можуть донести отримані знання іншим".
Олег Черненко: «Перш ніж приймати новину за чисту монету, треба проаналізувати наведені факти".
Віктор Романенко: "Пропаганда активує емоції, зачіпає потреби та цінності, спрощує інформацію".
Маніпуляції та можливі фейки у друкованих медіа...
...на телебаченні...
... у соцмережах.
Версія для друку
Написати листа
|